Veřejná zakázka: Vozidla pro zabezpečení sociálních služeb

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Vyhodnoceno
Hodnocení je ukončeno, probíhá výběr dodavatele a uzavření smlouvy.
DBID: 342
Systémové číslo: P18V00000012
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 08.03.2018
Nabídku podat do: 26.03.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Vozidla pro zabezpečení sociálních služeb
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky „Vozidla pro zabezpečení sociálních služeb“, kterou zadavatel rozdělil na 2 části dle níže uvedeného přehledu je:
- dodávka celkem 8 osobních vozidel, které zadavatel bude využívat k zajištění mobility pracovníků Oblastní charity Hradec Králové, která umožní poskytovat sociální služby u klientů nejčastěji v místě jejich bydliště a jejich přepravou k lékaři, vyřízení osob. potřeb, a pod

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 067 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Oblastní charita Hradec Králové
  • IČO: 45979855
  • Poštovní adresa:
    Komenského 266 500 03 Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-007223

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Centrum evropského projektování a. s.
Švendova 1282, 500 03 Hradec Králové

Kontakt

Části veřejné zakázky

# Název Předpokládaná hodnota Stav
1. Část 1 - Vozidla pro zabezpečení sociálních služeb – 6 aut s bočními posuvnými dveřmi 1 572 000 Kč bez DPH Vyhodnoceno
2. Část 2 - Vozidla pro zabezpečení sociálních služeb – 2 auta 495 000 Kč bez DPH Vyhodnoceno

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí_Oznámení o výběru - část 2 Rozhodnutí_Oznámení o výběru - část 2 Dokument PDF Rozhodnutí_Oznámení o výběru - část 2.pdf 175.64 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument MS Word Písemná zpráva zadavatele.doc 79.50 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva vč. příloh - podepsaná - Olfincar Kupní smlouva vč. příloh - podepsaná - Olfincar, pro část č. 2 Dokument PDF Kupní smlouva vč. příloh - podepsaná - Olfincar.pdf 3.70 MB
Ostatní
Rozhodnutí_Oznámení o zrušení - část 1 Rozhodnutí_Oznámení o zrušení - část 1 Dokument PDF Rozhodnutí_Oznámení o zrušení - část 1.pdf 166.91 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cep-rra.cz/vz00000342