Veřejná zakázka: Zkvalitnění zázemí pro výuku klíčových kompetencí - ZŠ Nový Hrádek

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 408
Systémové číslo: P18V00000078
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-003297
Datum zahájení: 18.09.2018
Nabídku podat do: 09.10.2018 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zkvalitnění zázemí pro výuku klíčových kompetencí - ZŠ Nový Hrádek
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Jedná se o dodávku nábytku na míru dle stanovených parametrů včetně požadovaných přípojek (stolů, židlí, skříní, tabulí, regálů apod.), elektroniky a spotřebičů (do tří odborných učeben) a dále o nákup výukových pomůcek, které zvýší atraktivnost předmětů přírodních věd a budou doplňovat komplexnost vybavení učebny fyziky a chemie v 2. NP ZŠ Nový Hrádek.

Předmětem zakázky je dodávka vybavení odborných učeben za účelem zvýšení kvality vzdělávání ve vazbě na budoucí uplatnění na trhu práce v klíčových kompetencích.
Konkrétně se jedná o následující klíčové kompetence:
• přírodní vědy (učebna fyziky a chemie);
• technické a řemeslné obory (učebnu dílen a učebnu tzv. cvičné kuchyňky)

Předmětem veřejné zakázky je instalace zboží a jeho uvedení do provozu včetně ověření jeho funkčnosti, provedení všech předepsaných zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů a zaškolení minimálně 2 zaměstnanců zadavatele a zajištění záručního servisu.

Předmětem veřejné zakázky je dodávky přístrojů včetně příslušenství či technologií včetně montáže, uvedení dodaného přístrojového vybavení do provozu, instalace a vyškolení obsluhy včetně:
• zajištění dopravy do místa určení, uvedení do provozu s předvedením funkčnosti
• poskytování bezplatného záručního servisu
• likvidace obalů a odpadu

Součástí dodávky přístrojového charakteru musí být:
• návod na obsluhu v českém jazyce 2x v písemné podobě, 1x na CD
• prohlášení o shodě, příslušná dokumentace a příp. doklady pokud jsou tyto doklady pro užívání nezbytné
• dodavatel je povinen při předání dodat protokol o zaškolení obsluhy a doklad o likvidaci obalů a odpadu.

Předmětem plnění je dodávka zboží se zárukou min. 24 měsíců včetně montáže, uvedení do provozu, instalace a zaškolení personálu.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Městys Nový Hrádek
  • IČO: 00272884
  • Poštovní adresa:
    Nový Hrádek, Náměstí 28; PSČ 549 22
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 370599

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nový Hrádek, Náměstí 28; PSČ 549 22

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky